Zodra je bestelling klaar is om verzonden te worden, ontvang je een e-mail met een link naar de Maersk track and trace pagina. Op deze pagina vind je 's avonds een link naar de last-mile vervoerder. Voor bestellingen buiten Nederland kan het tot 24 uur duren voordat de link naar de last-mile vervoerder beschikbaar is. Let op: voor bestellingen die op vrijdag en in het weekend worden geplaatst, kan het langer duren voordat de trackinginformatie verschijnt.
Zodra een pakket is verzonden, hebben wij geen invloed meer op het verzendproces met de vervoerder. Als je bestelling niet op tijd is aangekomen of als je je pakket niet hebt ontvangen kun je het volgende doen;
Controleer de track en trace code die je hebt ontvangen met de verzendbevestiging. Het kan zijn dat er in het verzendproces vertraging is opgelopen, of dat het pakket op een andere locatie is afgeleverd.
Als er iets mis lijkt te zijn of als je nooit een trackingcode hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via
of bel . We zijn er om je te helpen en zullen ons best doen om eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen.Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice als je je afleveradres wilt wijzigen nadat je een bestelling hebt geplaatst. Als je bestelling nog niet is verwerkt of verzonden, kunnen we het adres mogelijk aanpassen.
Je kunt ons tijdens kantooruren, van 9:00 tot 17:00 op werkdagen, (Amsterdamse tijdzone, GMT+1) bereiken op
en je kunt altijd een e-mail sturen naar . Vermeld je bestelnummer en de nieuwe adresgegevens in je bericht.Ontvangen artikelen kunnen soms verkeerd, defect, of beschadigd zijn. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op via
of bel . Maak indien mogelijk foto's van het beschadigde artikel of de verpakking.Binnen Nederland, België en Duitsland rekenen wij geen verzendkosten. Naar andere landen kunnen verzendkosten gelden, mede afhankelijk van de orderwaarde. Controleer wat er voor jouw afleveradres geldt op de pagina
.Voor de volgende landen bieden wij gratis verzending aan naar afhaalpunten of lockers: Nederland; België; Duitsland; Frankrijk; Spanje; Finland; Denemarken; Zweden.
Houd er rekening mee dat pakketten groter dan 64 x 38 x 16 cm niet naar een locker kunnen worden verzonden.
- Standaardlevering: Selecteer "Leveringsadres" tijdens de eerste stap van het afrekenproces. De vervoerder die voor de levering wordt gebruikt, kan variëren. Dit is meestal DHL voor Nederland en Duitsland en Bpost voor België.
- Afhaalpunt Nederland en België: Selecteer "afhaalpunt" tijdens de eerste stap van het afrekenproces, vul je postcode in en kies het gewenste afhaalpunt bij jou in de buurt.
- Express verzending: DHL Express is beschikbaar voor sommige landen. Dit is een snellere bezorgmethode waarvoor extra betaling vereist is. Tijdens het betaalproces bij de stap verzending worden het tarief en de verwachte verzendduur weergegeven onder "Standaard verzending". Houd rekening met tijdsverschillen, weekenden en feestdagen.
- Store Pickup: Wil je naar de winkel komen, maar ben je bang dat het artikel verkocht is voordat je ons kunt bezoeken? Kies Store Pickup en wij laten weten wanneer het voor je klaarligt. Wij houden artikelen maximaal een week gereserveerd. Maximaal 5 artikelen.
De levertijd is niet altijd in onze macht. Wij verwerken je bestellingen zo snel als we kunnen. Houd er rekening mee dat de onderstaande informatie een schatting is en geen garantie.
- Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur worden geplaatst, worden in de meeste gevallen dezelfde werkdag nog verzonden.
- Levering binnen Nederland is doorgaans de volgende werkdag.
- Levering naar België en Duitsland duurt 2-4 werkdagen.
- Voor andere landen zie:
Wil je de artikelen eerst passen voordat je ze koopt? Of wil je er zeker van zijn dat het artikel nog beschikbaar is wanneer je ons bezoekt? Je kunt artikelen reserveren en de bestelling ophalen in onze winkel. Kies 'Store Pickup' tijdens het afrekenen. Door deze optie te kiezen, hoef je alleen te betalen voor de artikelen die je mee naar huis neemt uit de winkel.
Je ontvangt een e-mail zodra jouw bestelling klaar is om afgehaald te worden. Wij houden artikelen maximaal een week gereserveerd. Maximaal 5 artikelen.
Houd rekening met mogelijke invoerrechten en belastingen voor leveringen buiten de Europese Unie. Wij zijn verplicht om BTW te berekenen voor landen binnen de Europese Unie.
Wij verzenden naar veel landen over de hele wereld. Bekijk onze pagina met
voor meer informatie. We doen ons best om dit regelmatig uit te breiden. Helaas verzenden we momenteel niet naar het Verenigd Koninkrijk.Voor snelle verzending binnen Europa bieden wij DHL Express aan voor €29,95, met een levertijd van 1 tot 2 werkdagen voor de meeste bestemmingen. Voor afgelegen gebieden kan de levertijd oplopen tot 4 werkdagen.
Buiten de EU worden kosten en geschatte levertijden dynamisch berekend op basis van uw locatie en de grootte van het pakket. Deze informatie wordt weergegeven bij het afrekenen.
Let op: expreszendingen die in het weekend of na 12:00 uur (Amsterdamse tijd) op werkdagen worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.
Duurt je bestelling langer dan verwacht? Volg de stappen met de vraag ''Wat als je bestelling niet (op tijd) wordt geleverd?''
Als er daadwerkelijk iets mis lijkt te zijn, neem dan zo snel mogelijk contact op. De eerste stap is om contact op te nemen met onze klantenservice via
. Vermeld altijd je ordernummer, beginnend met #100.Als we het pakket ook niet kunnen traceren, starten we een onderzoek bij onze verzendmaatschappij. Dit is de indicatie die ze geven om een onderzoek te starten:
- Levertijd in Europa Wij informeren je graag over de gemiddelde levertijd. Deze kan per land verschillen. Leveranciers hanteren verschillende SLA's om een onderzoek te starten. Voor een indicatief overzicht, zie hieronder:
Gemiddelde levertijd per land
NLD 5 werkdagen
BEL 5 werkdagen
GBR 5 werkdagen
DEU 5 werkdagen
FRA 10-14 werkdagen
ESP 10-14 werkdagen
- Levertijd buiten Europa Het duurt ca. 5 tot 10 werkdagen voordat de leverancier een onderzoek start. Vragen voor zendingen buiten Europa kunnen tot 90 werkdagen duren - houd hier rekening mee.
Ons klantenserviceteam streeft er altijd naar om snel te reageren en je zo veel mogelijk op de hoogte te houden tijdens de aanvraag. Als je zelf nieuwe informatie over je pakket hebt, laat het ons dan ook weten!
Bij Succubus kun je betalen met de volgende methoden:
- iDeal
- Klarna (achteraf betalen, limiet € 500)
- Bancontact
- KBC/CBC
- Mastercard (limiet € 1000)
- Visum (limiet € 1000)
- American Express (limiet € 1000)
- Cartes BancaRaires (limiet € 1000)
- PayPal
- Google Pay
- Shop Pay
Bestellen bij Succubus is eenvoudig:
- Selecteer de gewenste maat en klik op "TOEVOEGEN AAN WINKELWAGEN".
- Klaar met winkelen? Klik op het winkelmandje en volg het afrekenproces.
- Vul je gegevens in en kies je betaalmethode.
- Rond de bestelling af en je ontvangt een bevestigingsmail.
Klik op je maat en vervolgens op "Breng mij op de hoogte". Je kunt je e-mailadres of telefoonnummer registreren. Je ontvangt een melding als je maat weer beschikbaar is.
Wil je weten of een artikel weer op voorraad komt, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice (
). Zij kunnen dit nakijken bij onze inkoopafdeling.- Probeer cookies te verwijderen of gebruik een andere browser.
- Neem contact op met onze klantenservice via .
Een bestelling wijzigen of annuleren is niet altijd mogelijk. Neem zo snel mogelijk contact met ons op
Of bel ons op om te informeren naar de mogelijkheden.Zodra je bestelling is verzonden, kunnen wij deze niet meer wijzigen of annuleren.
Gebruik je cadeaubon of kortingscode tijdens het afrekenen. Voer de code in het daarvoor bestemde veld in en de korting wordt automatisch verrekend. Wij hebben geen algemene kortingscodes in omloop.
Controleer of een van deze limieten het probleem is:
- Klarna: Maximale bestellimiet is € 500,-.
- Creditcard: Maximale bestellimiet is € 1000. Bij problemen kun je contact opnemen met de uitgever van de kaart of met onze klantenservice.
- Achteraf betalen: Klarna voert de acceptatie uit, wij hebben hier geen invloed op of inzicht in.
Als je de betaling nog steeds niet kunt voltooien, neem dan contact met ons op via
.Gebruik Shop Pay, PayPal of Google Pay door op het relevante logo te klikken aan het begin van het afrekenproces. (Niet gebruiken voor DHL Express Shipping)
Als je ervoor kiest om via Klarna te kopen, sluit je een overeenkomst met hen, niet met ons. Dit betekent dat wij geen directe controle hebben over jouw transacties met Klarna. Terwijl wij onze betalingen van en naar Klarna beheren, blijft jouw Klarna-account buiten ons toezicht.
Als je bijvoorbeeld geen terugbetaling hebt ontvangen nadat je een artikel hebt geretourneerd, of als je een bestelling hebt geannuleerd maar nog steeds betalingsmeldingen ontvangt, kun je deze problemen melden bij de
.Wij stellen je begrip op prijs en raden je aan rechtstreeks contact op te nemen met Klarna om dergelijke problemen efficiënt op te lossen.
Niet helemaal naar wens? Geen probleem. Retourneer je bestelling binnen 14 dagen, mits het artikel alleen is gepast en aan de retourvoorwaarden is voldaan. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Je kunt ervoor kiezen om je retour aan te melden op
of om de retourzending rechtstreeks naar ons magazijn te sturen.Artikelen zoals Oorbellen, Sokken, Make-Up, Ondergoed en Shapewear mogen niet worden geretourneerd na het uitpakken of passen vanwege hygiënische redenen. Indien bewaard in de originele verpakking, kun je retourneren binnen je retourtermijn.
Bezoek onze
voor meer informatie.Nee, de retourkosten zijn voor jezelf.
Omdat we gratis verzenden, is het niet mogelijk om gratis retourzendingen te bieden. We bieden echter wel een manier om retourlabels te kopen tegen gereduceerde prijzen. Registreer je retourzending via
om van deze korting te genieten.Meld je retour aan via
. Hier kun je een retourlabel kopen tegen een gereduceerd tarief. Volg de instructies en bewaar je track & trace code. Returnista is niet beschikbaar voor landen buiten de EU.Zonder registratie kunt u uw pakket altijd rechtstreeks naar ons magazijn sturen met een vervoerder naar keuze:
Succubus B.V.
Dorpsstraat 1070
1566 JM Assendelft
Nederland
Doe de pakbon terug in de doos, zodat wij weten om welke bestelling het gaat en de retourzending snel kan worden verwerkt.
Voor bestellingen buiten de EU is het belangrijk dat de juiste producten en bedragen worden ingevuld op het CN22-douaneformulier om ervoor te zorgen dat uw retourzending soepel en zonder vertraging wordt verwerkt.
Nee, dat kan niet.
Zodra de artikelen bij je zijn afgeleverd, krijg je 14 dagen de tijd om ze te passen en te beslissen of je tevreden bent met de aankoop. Na deze periode accepteren wij je retourzending niet meer. Als je later problemen ondervindt met de producten, neem dan contact op met onze klantenservice via
om te kijken of wij een oplossing kunnen bieden.Wij beginnen met het tellen van de dagen van jouw retourtermijn zodra het pakket is gemarkeerd als afgeleverd op het door jou opgegeven adres.
Je kunt je artikelen ook retourneren in onze winkel in Assendelft. Je ontvangt bij het afrekenen een afleverbewijs.
Nadat wij de retourzending hebben ontvangen en goedgekeurd, betalen wij het aankoopbedrag doorgaans binnen enkele dagen terug via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. Dit geldt niet voor cadeaubonnen, in dat geval wordt het tegoed weer op de cadeaubon bijgeschreven.
Terugbetalingen zijn niet direct. Het kan 4 tot 48 uur duren, afhankelijk van de betaalmethode en de timing van de terugbetaling. Houd er rekening mee dat deze duur iets kan afwijken in het weekend of op feestdagen.
Het kan tot 2 werkdagen duren voordat de terugbetaling op je rekening wordt bijgeschreven. Bij creditcardbetalingen kan het tot 30 dagen duren vanwege de verwerkingstijden van de kaartverstrekker, waar wij geen controle over hebben.
Houd er rekening mee dat de transactie op je bankafschrift mogelijk als 'Mollie' in plaats van 'Succubus' wordt weergegeven. Mocht je binnen deze termijn nog niks ontvangen hebben, contact dan onze klantenservice op
Geen printer? Kies bij het aanmelden van uw retourzending voor een DHL-optie waarvoor geen printer nodig is. Of koop online een verzendlabel en kies de optie geen printer en stuur deze rechtstreeks naar ons magazijn in Assendelft.
Adres:
Dorpsstraat 1070
1566JM Assendelft
Nederland
Direct ruilen is niet mogelijk. Plaats een nieuwe bestelling en retourneer het ongewenste artikel.
Je kunt meerdere bestellingen tegelijk retourneren, ook als je ze los van elkaar hebt gekocht. Meld maximaal één van de bestellingen aan voor de retourzending en zorg dat je de pakbonnen van alle bestellingen in de doos doet. Als je de pakbonnen niet meer hebt, noteer dan duidelijk de bestelnummers op een apart stuk papier. Dit helpt ons om te verifiëren dat de retourzending meerdere bestellingen bevat.
Zie onze
voor gedetailleerde instructies.Op bijna elke productpagina vind je een maattabel door te klikken op het lijnpictogram met 'Maattabel'. Mocht de maattabel niet beschikbaar zijn of heb je nog extra vragen, stuur dan gerust een e-mail naar
. Onze klantenservice helpt je graag verder!Was de artikelen volgens de instructies op de productpagina of het ingenaaide wasadvieslabel. Sorteer kleding op kleur en materiaal. Wij raden aan om nieuwe artikelen de eerste paar keer apart te wassen; vooral bij nieuwe en donkere kleding is het raadzaam om ze in eerste instantie met de hand te wassen om kleurafgifte te voorkomen. Herhaal dit proces totdat de kleding geen kleur meer afgeeft aan het water.
- Ga naar de '' '' pagina bovenaan de webpagina
- Voer je e-mailadres in
- Je ontvangt een code om in te loggen in je mailbox
Ontvang je geen inlogcode of ondervind je andere problemen? Stuur een e-mail naar onze klantenservice
.Het kan voorkomen dat het systeem niet zo soepel werkt als wij hopen en dat je onze e-mail niet in je inbox ziet.
Ten eerste, het klinkt misschien voor de hand liggend maar het blijft heel makkelijk te missen, controleer of de e-mail misschien in je Spambox is beland. Als dit het geval is, kun je het waarschijnlijk eruit filteren en het mailadres op je ''veilige lijst'' zetten.
Als je de e-mail nergens kunt vinden, probeer dan ons mailadres toe te voegen aan je contacten. Gebruik het mailadres
en voeg deze toe onder de naam Succubus. Op deze manier vertrouwt jouw apparaat onze e-mails meer en laat ze je inbox binnenkomen.Nog steeds geen geluk? Neem dan contact op met onze Klantenservice via
.Om het vergeten van wachtwoorden te voorkomen, hebben we ervoor gekozen om via een nieuw systeem te werken. Je account wordt beschermd door je e-mailadres. We bevestigen dat het e-mailadres van jou is door een inlogcode te sturen.
Ja, na het inloggen via de e-mailcode kunt u nog steeds de optie 'onthoud mij' kiezen.
Zo hoeft u niet elke keer dat u bij ons wilt winkelen de tweestapsverificatie uit te voeren.
Gebruik de wishlist functie om je favoriete artikelen op te slaan:
- Log in op je account.
- Klik op het harticoon bij een product om het aan je verlanglijstje toe te voegen.
- Bekijk en beheer je wishlist via je accountpagina.
Wij belonen onze trouwe klanten graag voor hun bijdrage aan ons bedrijf! Er zijn veel verschillende manieren om Loyaliteitspunten te sparen. Volg onze sociale media, schrijf je in voor de nieuwsbrief of verdien punten bij elke bestelling die je plaatst. Deze punten kun je gebruiken voor korting op je volgende bestelling.
Bekijk de details op onze
.Bij Succubus betekent duurzaamheid dat we voorzichtig en attent omgaan met onze middelen. Als klein bedrijf kunnen hoge retourpercentages ons aanzienlijk beïnvloeden. We moedigen onze klanten aan om bewust te bestellen, zodat we kwaliteitsproducten en -diensten kunnen blijven leveren.
Als je retourpercentage consistent hoog is, kunnen we je account schorsen. Dit beleid zorgt ervoor dat we onze middelen effectief kunnen beheren en al onze klanten eerlijk kunnen blijven bedienen.
Voordat je een bestelling plaatst, moet je ervoor zorgen dat de artikelen zijn wat je echt wilt of nodig hebt. Doordachte aankoopbeslissingen helpen de druk op onze activiteiten te verminderen en ondersteunen de duurzaamheid van ons bedrijf.
Wij zijn een klein bedrijf gevestigd in Nederland. We hebben onze eigen winkel en magazijn in Assendelft, Noord-Holland.
Ons volledige adres is
Dorpsstraat 1070
1566JM Assendelft
Elke bestelling wordt hier met de hand verpakt en onze liefdevolle mode-experts staan altijd klaar om u het beste advies te geven. We kijken ernaar uit jou (of jouw bestelling) voorbij te zien komen!
Je kunt ons bezoeken van maandag tot en met zaterdag tussen 10:00 en 17:00.
Openingstijden kunnen afwijken op nationale feestdagen.
Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:00 (GMT+1). Je kunt bellen naar
of een e-mail sturen naar . Je kunt ons ook buiten werktijden e-mailen, maar houd er rekening mee dat het even kan duren voordat je antwoord krijgt.Wij zijn gevestigd vlakbij het lokale NS-station Krommenie-Assendelft. Vanaf hier is het slechts 10 minuten lopen. Ook hebben wij gratis parkeerplaatsen aan de overkant van de straat.
Het grootste voordeel van winkelen in de winkel is dat je al je favoriete items kunt passen. Voel onze prachtige stoffen en ontdek welke vorm en maat het beste bij je passen. Onze stylisten helpen je graag om verliefd te worden op jouw nieuwe outfit.
Jazeker! Wij hebben onze volledige voorraad in onze fysieke winkel in Assendelft. Alles wat wij op de website beschikbaar hebben, wacht erop om door jou bewonderd te worden in ons prachtige retroparadijs van 500m²!
Een klein geheim: we hebben zelfs een aantal exclusieve items in de winkel. Kom ze bekijken!
Lees wat onze klanten zeggen over hun ervaringen met Succubus:
Positieve ervaring met ons? Laat je eigen review achter!
- Google:
- Kiyoh:
Volg ons ook op sociale media om op de hoogte te blijven van de laatste trends, aanbiedingen en meer:
Wil je meer lezen over Succubus en onze aanwezigheid in de media? Bekijk dan deze artikelen: